Çözüm

Ortaklarımız

  • Autodesk silver acc tüm
  • HP Gold 2013
  • Adobe Certified Partner
  • idius

Telefonda Destek Hizmeti

Anlaşmalı müşterilerimizden çağrı geldiğinde çağrı merkezi derhal talebi ve müşterinin destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülmesi gereken bir konu ise konu teknik olarak incelenerek soruna yönelik çözümler müşterilerimizle paylaşılır. Sorun giderildiğinde çağrı sonlandırılır.
Tüm çağrılar aşağıdaki bilgileri standart ve detaylı olarak içerir:

Müşteri Bilgisi
Ürün Bilgisi
Tarih Bilgisi
Arıza Bilgisi
Yapılan İşlem


Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşterimize destek koşulları çerçevesinde yerinde destek hizmeti vermek üzere yerinde destek uzmanları yönlendirilir